tirsdag den 2. juni 2009

Stakkels lille kræ...

Jeg var ved at vande i drivhuset, og midt på slangen er en samling, som udsender en fin stråle. Der bliver hurtigt dannet en lille pyt, og da jeg vendte mig om, stod Lille Mikkel og drak vand. Den kiggede bare på mig og drak videre. Lidt efter luskede den væk. Okay, jeg forbarmede mig. Jeg satte en tallerken bag ved drivhuset med lidt af Villys kattemad. Jonas og mig satte os og ventede, og der gik ikke længe inden den havde snuset sig frem til byttet :) Den lille stakkel. Den skal jo have lidt sul på kroppen. Jeg tror ikke, at den er syg eller noget, men har måske bare mistet sin mor... Nååååårrrrhhhh!


5 kommentarer:

Samtal från min trädgård sagde ...

Så er det nok et stakkels lille krä...Du får vel made den, til den bliver stor og håbe, at den klarer sig.

laila sagde ...

endnu et hygge element i din fantastiske have

Margith sagde ...

Hej Mette!
Hvor er den dog sød.

Camilla sagde ...

Nårh, hvor er i heldige.

Kirsten sagde ...

Nåååårh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...