onsdag den 1. juli 2009

Lille Mikkel vokser godt...

Jonas kom ned ad trappen fra 1. sal og hviskede. "Mor, tag kameraet med udenfor, og vær stille!" Han har værelse ud til indkørslen og havde set et foto-emne ud af sit vindue. Jeg listede ud, og i hjørnet ved den gamle garage stod Mikkel! Den rørte sig ikke, men stod bare og stirrede på mig. Jeg turde ikke gå tættere på, for jeg var bange for at den løb.

Ikke "Find Holger", men "Find Mikkel" :)

Den er vokset godt til nu. Jeg fodrer den også godt :) Jeg tror desværre bare, at den har snuppet vores fasankyllinger, men noget for noget... Det værste er bare, at skiderikken spiser mine jordbær! Jeg har et par gange overrasket Mikkel midt i jordbærbedet! Måske er den tørstig, så nu sætter jeg vand ud til den også. Hvad gør man ikke?! :)

3 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Mette!
Hvor er han sød, jeg har hørt om en som ikke kunne forstå at om morgenen lå der grønne jordbær på jorden og de røde var væk! de viste sig at være ræveunger. Det er da ret godt regnet ud :-)

Marina sagde ...

Ha jeg viste slet ikke at ræve spiser jordbær. Som barn kendte jeg en rævegrav og dengang holdt jeg meget af at se ræveungerne lege men nu ser jeg meget sjældent en ræv.

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...