onsdag den 15. juli 2009

Ny loppe til samlingen...

... eller rettere sagt, nu starter samlingen først! Sidste år fandt jeg platten med sneglen, som er fra B&G i en Marskandiserforretning. Den var da meget fed! Men i dag fandt jeg på markedet de to andre, og straks er jeg faldet for dem! På nettet har jeg fundet ud af, at hver af de 3 har en makker, således at de danner par to og to. Nu er jagten gået ind! Dem må jeg bare have fat i! Jeg kan ikke finde ud af om der findes flere end de 6, men måske støder jeg på noget i min videre søgning... De er så fede! Jeg viste dem til Flemming, og han synes da også at "de var meget sjove", men da jeg spurgte ham hvor han synes de skulle hænge, blev han helt vild i blikket. Måske skal jeg vente lidt, og bare hænge dem op en dag :)

For øvrigt havde jeg, trods bygerne, en rigtig god markedsdag :)

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Total seje og retro... ;-)

fru nielsen sagde ...

Jette du skal da bruge dem som frokosttallerkner det ville de da være så fede til. så har du glæde af dem hver dag der skal spises frokost.

Irene sagde ...

Jeg har aldrig set den slags før, men skal nok kigge her i Århus efter dem :-) De er ret søde:-)

Gitte sagde ...

Åh åh.. Jeg så da to forskellige med snegle i genbrugsbutikken ved city vest i dag.
De er da rigtig fine som smørbræt :-)
Gitte/ditogdut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...