onsdag den 5. august 2009

Her er de så...

Jeg prøvede at stå diskret i døren, for de herrer er altså ikke særlig samarbejdsvillige, når det gælder fotografering... Men her er altså bandet + en basist i hjørnet, som spiller i vores herrerum hver onsdag. Den unge herre i den sorte t-shirt er min gemal :)


Ups, nu fik både Flemming (på guitar) og Thomas (på trommer), øje på mig... Jeg smutter igen :) Sorry! Jeg havde jo lovet at holde mig væk med kameraet... Hele kvarteret gynger, og jeg er sikker på, at ingen er sure, men at alle sidder og rokker med :)
I haven laver ungerne og mig bål, og er snart klar til snobrød!

3 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Wiiiieh - hvad spiller de?

Mette Thrysøe sagde ...

De spiller "Sweet home Alabama", "Mustang Sally", gamle Gasolin og meget andet rock og blues! De øver, siger de, men de er skide gode :)

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...