lørdag den 15. august 2009

Huset på Læsø...

Godmorgen-udsigt. Vi boede helt ned til vandet, eller i hvert fald på den anden side ad vejen. På første salen er der en fed udsigt til stranden og havnen. Vi har haft en skøn tur. Næsten 5 dage blev det til. Det har været ren afslapning - og shopping :) Drengene har slappet af og jeg har shoppet :) God fordeling, det er i orden med mig...

Lækker lille gårdhave med læ fra den værste blæst. Vi havde pålandsvind og dermed vind lige ind fra havet. Men her var det meget lækkert, og jeg opnåede da også en solskoldning :)

Skøn førstesal. Her boede vi nærmest hele tiden. Man kan se detajlerne fra det gamle hus er flot bibeholdt. Den gamle skæve skorsten, som går op igennem stuen og de fritlagte bjælker. Der er mange lækre detaljer, som gør huset helt specielt. Drengene sov i den gamle alkove til højre i billedet. På første salen ligger også et lille tekøkken, så vi skulle ikke slæbe alting op og ned ad trappen.

Der blæste en del, så det blev ikke til de planlagte strandture! Vi har travet en del, men ikke meget vandpjaskeri. Næste gang. Men denne strand er heller ikke helt som vores strand derhjemme, så jeg tror ungerne synes det var ok. I Hals er vi jo vant til at skulle gå ret langt ud i vandet, før vi kan svømme. Ret børnevenligt. Her var det mere som ved Vesterhavet.

Havnen, med færgen midt i billedet. Her har vi spist den daglige softice :) Der var ikke mange både i lystbådehavnen. Sæsonen er ved at være slut. Vi kommer igen næste år - måske allerede i efterårsferien :)

6 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Nydelig plass dere har feriert på.
Høres ut som om alle sammen har kost seg.
Ha en fin lørdagskveld. :-)

Margith sagde ...

Læsø har jeg og min mand tilgode, alle vores børn har til gengæld været der med skolen.
Lækkert hus og strand.

Camilla sagde ...

Det ser dejligt ud. Glæder mig til at se flere billeder.

Kirsten sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud... sikke en udsigt ;-)

kludemutter sagde ...

Det er bare skønt.

Sikke et dejligt hus i har boet i, med sjæl.

Havde i leget privat ??

Yt.

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...