mandag den 17. august 2009

Læsø indkøb...

Jeg er blevet ret vild med Uldstuens "Læsø Klitgarn". Det har en fed kvalitet, en god tykkelse, og så bliver det dejligt blødt efter vask. Jeg købte garn til to projekter, endda med opskrift. Det plejer jo ikke gøre så meget ud af, det med opskrifterne :)

En trøje til Kasper, som stadig ikke brokker sig over hjemmestrik :) Det er med at få noget strikket, inden han siger fra! Og en muslinge-bluse til mig selv. Jeg har købt garn i rød! Jeg stod jo der med det sorte og koksgrå garn, men det gør jeg jo altid! Så jeg skyndte mig at bytte og gik derfra med total rødt og orange :) Spændende...

Og hos "Læsø Håndarbejde" købte jeg det lækreste alpaca. Det er super blødt og skønt. Ved ikke endnu hvad det skal ende med, men nu har jeg det :)

I udkanten af Vesterø, hvor vi boede, ligger der en fair trade butik, nemlig Butik 41. Kommer man der forbi SKAL der kigges indenfor! Der er rigtig mange fine ting! Jeg købte denne skønne salatskål i bambus. Rå bambus indeni og total retro lak udenpå. De findes i mange farver og størrelser. Og ekstra bonus var salatbestikket, som bare fulgte med! Det er ligeledes i bambus og er rigtig fedt!

Og så stod ham her på en hylde og kiggede på mig... Nårhhh, nu skal jeg nok tage dig med hjem lille ven. Han er kun 8 cm høj, så han kan jo slet ikke være alene og ensom på sådan en stor butikshylde! Han er hermed adopteret :)
Kasper købte en hund, som også var meget fin. Der er et billede af den puttende hund i et tidligere indlæg...

4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Sikke fine ting ! Godt du kastede dig ud i noget med farver :-)

snakkemunn sagde ...

Så fint garn du har kjøpt. Den genseren ser utrolig fin ut, fine farger har du også valgt. :-)

Puttenings sagde ...

Ej nogle skønne ting du har fået købt med hjem, utroligt hvad man dog kan få for penge ;o) Jeg er vild med begge de mønstre du har købt, det bliver spændende at se resultaterne :o)

Camilla sagde ...

Novra for nogle lækre ting. Er død misundelig på salatskålen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...