fredag den 28. august 2009

Patchwork kursus...


Jeg har på Husflidsskolen i Hals opslået et kursus i patchwork på maskine. Det starter mandag den 21. september kl. 19 - forhåbentlig altså. Jeg har nemlig ikke nok tilmeldinger på nuværende tidspunkt og mangler altså min. 3 kursister mere! Derfor dette lille nødråb :)

Kunne nogen tænke sig at være med? Vi syr patchwork på maskine, som er en hurtig og nem måde at sy patchwork på. Så altså ingen små synåle og ømme fingre :) Der findes mange fede teknikker!

Tilmelding kan ske til mig (22 16 36 04) eller kursusleder Betty Pedersen (98 25 18 48 - 24 63 95 90)

Eller ring til mig, hvis der er spørgsmål angående kurset :)

7 kommentarer:

Løgtved sagde ...

Hejsa Mette.
Jeg har med stor interesse fulgt din blog i de sidste par uger og kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dit kursus.. Hvad kræver det af mig for at kunne deltage, jeg tænker på erfaring, maskine mm. Jeg har for længe siden lavet lidt patchwork syet i hånden - div. teknikker til brødservietter mm, men aldrig prøvet på maskinen.
Håber at høre fra dig!
Vh Trine ( Dronninglund)

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Trine
Hvis du kan sy på maskine, kan du også sy patchwork på maskine :) Du skal selv medbringe symaskine på kurset, dog er der vist et par stykker på stedet. Det er ikke nogen speciel maskine, blot en alm. symaskine. Og så skal du medbringe alm. sygrej, altså saks, nåle osv. Patchwork syes i bomuld, så alt kan bruges, også gamle duge, forklæder eller lign, blot det er bomuld! Så du behøver ingen erfaring udi patchwork, det får du på stedet :) Du er altid velkommen til at ringe mig :)
Mette

kludemutter sagde ...

Øv, jeg bor så lant væk.
Jeg ville elske det.

Håber du finder 3 mere.

Yt.

Birgitte sagde ...

Det ville jeg rigtig gerne, men det er jo så langt væk fra Roskilde.Kan du ikke lave et herover?
God weekend
kh.
Birgitte

Britta sagde ...

Øv, hvorfor er der så langt fra Odense til Hals?

Susan sagde ...

Ja øv, det er alt for langt væk....
Hilsen
Susan

Huset i Hou sagde ...

Mette - hvor mange gange er det kurset løber over? Hvilket tidsrum er det - og hvad koster det? Jeg har desværre mistet den mail du sendte tidligere :-(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...