fredag den 21. august 2009

Tomathøst...

Jeg bliver bare ved med at høste tomater. Og der er stadig mange endnu! Agurker slutter inden længe, men vi har frisk agurk hver dag.

Nu er en stor del af dagens høst havnet her. Ovnen er tændt og jeg skal ingenting i dag, så jeg har tid. Jeg må nok hellere sætte mig og strikke lidt imens tomaterne bliver klar :) Det kan godt vare nogle timer, så jeg må også hellere lave mig en kande te...

Den gode olivenolie, frisk rosmarin, timian og oregano. Og den gode salt fra Læsø!

4 kommentarer:

engleriet sagde ...

Oj, oj, oj - de ser dæleme godt ud. Får helt lyst til at lave en portion også :). De smager som slik - mer - mer - mer.

Clemme sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Clemme sagde ...

Mums hvor ser det lækkert ud :)

Mette Rasmussen sagde ...

Hey Mette
det ser rigtig lækkert ud.. gir du en smagsprøve hihi..
hvor lang tid har de fået i ovnen? og på hvad grad??
knus Mette R

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...