søndag den 20. september 2009

Begynderfejl...


Det gik meget godt med at sy de to "skåle". Bortset fra at jeg begyndte at sy fra forsiden. Så fik jeg læst lidt på lektien og er nu begyndt at sy fra vrangen :) Så langt så godt...

Så skulle jeg samle de to skåle og sy resten sammen. MEN... jeg har altså 2 x 2 ens felter, som lige meget hvad, vil mødes ved siden af hinanden. Nå nå, det går nok, så nu syr jeg sammen! Det kunne jo være det var meningen af det skulle være sådan! Det er min allerførste håndsyede patchwork ting, så jeg synes den er fin :)
I morgen starter "Patchwork på maskine" på Hals Husflidsskole! Yes, vi fik lov at køre holdet, trods manglende tilmeldinger. Men bare vent, når folk finder ud af hvad de er gået glip af, så kommer de ilende til :)

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Har også et par drenge i håndarbejde der syer patchwork bolde, det tager dog noooooooget længere tid for dem, end 1 dag ;-)

Men stor fryd, da de blev færdige i sidste uge...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...