mandag den 7. september 2009

Et lille hyggeligt projekt...

I Viborg til Kreativ Fritid Messe besøgte jeg Kastaniestrik. Det er altså lækkert design! Jeg har kun prøvet de små kits, som mange sikkert kender. Jeg har strikket fiskene, de små huse og et par stykker mere. I Viborg købte jeg denne opskrift + garn, og jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang! Jeg skal bare lige være færdig med denne her! Det går lidt trægt, for jeg er ved at være træt af retriller! Men det er et bestillingsarbejde, så jeg må hellere få den færdig :) Men så skal jeg også i gang med Orkideen!

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Smuk smuk farve garnet har... jeg æææælsker lille ;-))

Losarinas mor sagde ...

Den ser meget fin ud .

kludemutter sagde ...

Fin hue ;)
Altid spændene at se hvad Tina har fundet på ;)

Yt

snakkemunn sagde ...

Å, jeg forstår deg så godt. Du kan jo ta Orkideen innimellom.....c,")

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...