lørdag den 19. september 2009

Festen fortsætter...

Rammstein-festen fortsætter. Flemming har en DVD med en live koncert med selv samme... Hold da op. Og så en lørdag aften. Men drengene tæsker rundt og spiller luftguitar og synger med så godt de nu kan på de tyske gloser. Godt de ikke ved hvad det er de synger :)

Jeg har fortrukket til spisebordet og her er min fest :) Der er blevet sorteret i det uddelte lørdagsslik, så det blev til en skål med lakridser til mig - min favorit, så helt ok. Om ikke så længe slutter festen, og jeg rykker videre til sofaen og en god film sammen med gemalen :)

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Vi har altså sådan en Disney Rammstein version som yndlings her i huset.
Det er der fest i...findes på nettet!

Karen

Pia Sloth sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig lørdag aften i har haft :-9

PS: Nu ved jeg ikke om det er den nyeste Rammsteinsang, dine drenge synger med på - for den er da virkelig banebrydende, må man sige :-) Den har vist også fået en masse medieomtale :-)
Rigtig god søndag :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...