mandag den 21. september 2009

Første arbejdsdag...

Jeg kørte hjemmefra i morges kl. 06.30 - et helt kvarter før mit vækkeur plejer at ringe... Der var en lille smule færgekø, men det må jeg jo vænne mig til nu. Men en skøn sejltur om morgenen :)
Jeg har fri kl. 15. Jeg er jo den heldige ejer af kun 30 timer om ugen. OG fri om torsdagen :)
Men efter denne første dag er jeg så træt så træt! En morfar på sofaen er hvad jeg fortjener. For kl. 19 går det løs igen, for der starter mit patchwork hold på Husflidsskolen. Heldigvis gjorde jeg alt klar i går aftes... Og nu til morfar! :)

3 kommentarer:

Frk. Tingel Tangel sagde ...

Tillykke med en veloverstået første arbejdsdag på dit nye job:-) Trætheden skal du ikke bekymre dig for meget over - man suger jo altid ny indtryk til sig nye steder, hvilket resulterer i en enorm træthed hos kreative mennesker;-)
Hvor er det bare lækkert for dig at du fik jobbet!
De bedste hilsner,
Frk.TingelTangel

Kirsten sagde ...

Ja, den første tid i nyt job, giver rigtig stor anledning til en morfar eller flere ;-)

Karin sagde ...

Tillykke med dit nye job

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...