mandag den 14. september 2009

Knapper, knapper, knapper...

For et par år siden syede jeg en juledug til mit sofabord. Nu gider jeg ikke se på den mere, så bagbeklædningen røg af, et gammelt dynbetræk har nu dannet baggrund sammen med et lag pladevat, og dugen er nu blevet til et tæppe :) Nu har jeg fundet en håndfuld røde knapper frem, og er begyndt at "knappe-quilte" :)



Det ternede stof er den nye bagbeklædning, og der er syet en knap i hver af hjørnerne i firkanterne. Jeg tror ikke, at tæppet falder i god jord hos mine drenge, så måske finder jeg et andet hjem til tæppet :)

1 kommentar:

Mor i Stugan sagde ...

Hej Mette !
Viken fin blogg du har , det var roligt att hitta någon från Hals , min mamma kommer från Hals .
Jag har kusiner som bor där.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...