lørdag den 19. september 2009

Panikprojekter...

Jeg er begyndt at gå lidt i panik, for nu når jeg jo ikke alle mine små projekter til daglig mere. Men på den anden side, så kan det jo være at det først er nu jeg får tid til det hele :) Sådan er det vist tit... Jeg har i formiddag været på biblioteket, på besøg hos "Midtergade 5" for at snakke veste-projekt. Jeg har konstrueret mønster til vesten, men da alt stoffet var lå foran mig gik jeg alligevel i stå. Så har jeg støvsuget, vasket tøj og ryddet op, for det får jeg jo nok heller ikke tid til i hverdagen :) Og nu har jeg så fundet en bog om patchwork frem, for jeg kan jo ligeså godt lige få klippet nogle sekskanter til en bold... Åh, og så ville jeg jo egentlig også gerne lige i Bilka i eftermiddag! Panik panik panik!!! :)

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Tror du kommer til, at få mere "styr" på din hverdag, når du først kommer i gang med dit nye job... det skal man jo... men lige nu og her, kan jeg da godt forstå, at du panikker lidt ;-)

snakkemunn sagde ...

Det er ofte man rekker mye mer når man har det travelt. Da kan man jo ikke vente med så mye, men bare få det unna etterhvert. Ha en fin dag. ;-)

nynne sagde ...

Kunne ikke lige få kommentar feltet til at virke på dit nye indlæg.
Jeg er absolut ikke fan af ramstein-men det er min mand.Jeg bliver hurtig meget træt i hovedet af det.
Tillykke med dit nye job - det er ret sejt gået - elsker meget af deres tøj

Dandylion sagde ...

Hvad hedder den bogen med boldene? Jeg har aldrig lavet patchwpork, men de der bolde ser overkommelige ud som det første projekt? :D
Mvh Sarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...