søndag den 13. september 2009

Sofasøndag...

Jo jo, jeg er her skam endnu. Lørdag aften var jeg til 40 års fødselsdag hos min skønne kusine. Og hold da op en fest - det var helt klart sjovere i går, end det har været i dag :) I formiddags lykkedes det mig at bevæge mig fra sengen og ned i sofaen. Jeg synes altså bare slet ikke at det var så slemt da jeg kom hjem i nat. Men det føltes anderledes i mit hovede da jeg vågnede :) Men jeg har da fået strikket en del i dag :) Og naturligvis set en masse underlige søndagsprogrammer i fjerneren... Fortsat god søndag til dig. Nu lister jeg fra sofaen og op i seng...
Tak for en rigtig god aften, Rikke :)

2 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Helt om natten , helt om dagen pleier jeg å si. c,")

frøken stjernby sagde ...

Sofasøndag er og bliver nu den bedste beskæftigelse på en højt hellig søndag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...