torsdag den 17. september 2009

Sæsonstart...

Jeg har kursusstart i Aalborg i dag, så jeg prøver at pakke tingene sammen for at blive klar. Jeg starter med et strikkehold kl. 16.30 og derefter syning kl. 19. Så alt skal pakkes i den rigtige rækkefølge :) Alle kopier til kursisterne er klar og der er styr på den første aften. Så er det bare spændende at se hvem der kommer, for så skal undervisningen jo tilrettelægges efter det. Om lidt er jeg helt klar :) Men indtil da roder jeg godt nok lidt :)

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ja, der må da være en del, at holde styr på... også især til den første aften, for som du selv skriver, hvem kommer, hvad kan de, osv?

Birgitte sagde ...

Rigtig god aften. Det er jo spændende at undervise. Man skal kunne improvisere, ved jeg;-)

Dandylion sagde ...

ØV!! Hvorfor bor man også på Sjælland, sådan noget tis!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...