onsdag den 16. september 2009

Stilhed midt i stormen...

Jeg sidder lige nu og kæmper med at få mønstret til at passe på det sparsomme plads som er til rådighed. Naboen har bestilt en kjole til barnebarnets dåb. Jeg har fået en gammel kjole, som er pillet op og nu skal stoffet bruges til en ny model. Fed idé, men AAARRRRGGHHHH!!##¤%)//%#" Det kan umuligt være der - jeg må trylle...
Men så kom posten jo lige forbi. Med det ny BOLIGLIV. Og her er der jo en artikel med Helga Isager! Og en strikkeopskrift! Aahhh, det var lige det der skulle til :) Nu sidder jeg helt roligt og får en pludselig trang til at slå masker op :) Men jeg skal nok styre mig :) Jeg er vild med BOLIGLIV...



3 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Må fluks have fat i det blad ;)
Meeen hvad skuer mit øje, det strikketøj ser godt nok spændene ud,er det en voksen model ?

Yt

Losarinas mor sagde ...

Det gør jeg også :-)

Dandylion sagde ...

Jeg har også lige fået det nye boligliv, o´g det er bare SÅ hyggeligt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...