fredag den 16. oktober 2009

Hyggeligt besøg...

I går havde jeg besøg af mine niecer - ja, altså jeg havde jo også besøg af min bror og hans kæreste :) Men det er bare så hyggeligt med de niecer. Måske er det fordi de er "mine piger". Sidste gang de var her skulle de overnatte, og Faster Mette skulle selvfølgelig læse godnathistorie for tøserne. Det blev til "Anders And og swimmingpoolen" tror jeg den hedder. Jeg har læst den tusind gange for drengene, så det var jo nærmest rutine. Men nej, for Sofie sagde: "Uhh Faster Mette, prøv at se de piger! Hvad for kjole ville du helst have?" Øhhh, jeg havde ikke lige lagt mærke til at pigerne i bogen havde smarte kjoler... Men jeg fik valgt. Vi læste videre. Tilde sagde: "Jeg vil være hende der, Sofie kan være hende der, og hvem vil du være Faster Mette?" Øhm, jeg havde svært ved at koncentrere mig om læsningen, men jeg havde jo aldrig læst bogen på den måde, så jeg hoppede med. Jeg fik valgt kjoler, hundehvalpe, flotte damefrisurer, tasker og meget mere. Og næste gang jeg læser bogen for Kasper bliver det slet ikke det samme :)
Sent i går aftes måtte de overgive sig. Tilde ville gerne sove. Jeg fandt tæpper og redte op midt på gulvet. Der gik ikke mange minutter, så sluttede aftenen for niecerne.

2 kommentarer:

fidje sagde ...

Sådan læser vi altså godnathistorie hos Bedste også når Kasper er her

Stubbetufsa sagde ...

Så søte nieser!
Og du lærer stadig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...