søndag den 18. oktober 2009

Søndagsrengøring...

Hele huset funkler og dufter efter søndagens rengøring... Skønt når det er overstået :)

Og der er jo noget ved at gøre rent, når man har skuresvampe i de rette farver :) Nej, jeg indrømmer at der skal mere til end det... Men de hjælper lidt :)

Og pludselig kan vi se ud af vinduerne igen...

Om lidt er efterårsferien slut... og min systue blev ikke færdig... Men pyt, det varer ikke længe, og jeg glæder mig til at flytte ind. Alle planer om, hvad jeg skulle nå i ferien er heller ikke indfriet, men det går nok. Måske havde jeg også overbooket lidt...

God søndag aften!

4 kommentarer:

Tine sagde ...

Hej Mette,

Håber du har haft en skøn ferie – det ser ud til I rigtig har hygget...

Tak for udfordringen – jeg er med! :-) Men grå?! Hvor meget grå har jeg lige? Jeg må på jagt i hjemmet, for der skal nok være noget. Tænke tænke tænke... En god udfordring må man sige! ;-)

Rigtig god aften!

Kirsten sagde ...

Kender det godt, har en masse tanker og planer for, hvad man rigtig gerne vil nå i ferien... pludselig er den borte, og ikke alt er nået ;-)

Losarinas mor sagde ...

Heldige kvinde- at sidde i et rengjort hus :-)

fru westerskov sagde ...

Jeg kender godt det med at overbooke, det sker næsten hver weekend. Det kan være man skal øve sig i ikke at booke noget, så bliver det jo positivt alt det man når ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...