søndag den 8. november 2009

Formiddagsbesøg...

Jeg overlevede min dødelige influenza, men med godt fyldt hovede, tog jeg i formiddags turen til Aars. Jeg skulle planlægge de sidste ting sammen med Mette, inden vi den 21. november afholder vores Efterårssalg. Mette har eget værksted, og det oser af kreative projekter. Jeg var nødt til lige at skulle en lille runde med kameraet... Jeg tror, at vi har alle detaljer på plads, og vi glæder os til at hilse på jer der kommer forbi :)
Resten af min søndag skal vist bare foregå på sofaen, med strikketøj og en god kop te - det er vel søndag :)

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Sikke nogle skønne ting... kan godt forstå, du havde kameraet parat ;-) godt du overlevede din sygdom ;-))

Glaphuset sagde ...

Fine ting, ville rigtig gerne se dem ved selvsyn, men Aars er desværre ikke lige en smuttur væk. Håber salget går forrygende :o)

Jette sagde ...

Ærgerligt at Års ligger så langt væk, for der er bestemt flotte og lækre ting, der kunne trænge til nærmere eftersyn ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...