søndag den 22. november 2009

Gaver på vandring...

Jeg modtog i går en pakke fra Tine. "Neeeej, sikke nogle søde mariehøns" sagde moren :) "Mooooaaar" sagde drengene i kor! "Det er mushrooms! De er totalseje!" Øhhh okay, hvad ved jeg... Det var jo selvfølgelig fra Mario Brothers, som jeg ikke ved en pind om. Men stor stor glæde har de små perleplader spredt i det lille hjem. Der er endda blevet fabrikeret ekstra perleplader, og drengene har på internettet fundet andre Mario perleplader, som i skrivende stund er i fuld gang med at blive ført ud i livet. Så stor tak til dig, Tine! Det var en rigtig god gave!



Måske vil jeg senere i dag, gøre lidt mere ud af denne, den næste Gaver på vandring, så det er altså IKKE nu at I skal melde jer til den næste omgang :)

2 kommentarer:

Kamma og Ko sagde ...

;-) Min datters kommentar var også lige "ej, det er ski' da dem fra Mario". Jeg ville ikke ane hvad det var, men fine er de.

Tine sagde ...

Hej Mette!

Jeg tænkte nok de ville være noget for dine drenge. Og hvor fedt at de selv gik i krig med at lave flere... :-)

Synes de er super seje som ophæng, men også som coasters. (kan ikke lige huske hvad det hedder på dansk – glas-bordskånere, nej vel?) :-)

Kan du ha' en god søndag!

Kh. Tine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...