lørdag den 21. november 2009

Hjemme igen...

Så er snuden vendt hjemad igen. Sikke en skøn dag! Godt at jeg kom afsted :) Vores lille biks har været pænt besøgt, og der var endda et par bloggere, som havde lagt vejen forbi. Jeg havde husket det meste, men ikke mit kamera... Men måske Karina har noget I kan lure :)
På vej hjem fik jeg købt ind, for nu skal min skrantende familie have noget rigtigt mad! Så om lidt står den på hamburger, kartofler, hvid mælkesovs og masser af grøntsager - hmmmm...
Men sikke en skøn dag! Tak til alle som lagde vejen forbi og sagde hej :) Vi kan vist roligt love, at vi gentager seancen til foråret :)

1 kommentar:

Karina sagde ...

Selv tak - det var hyggeligt. Ha' en god aften og husk at få slappet af, så du kan komme til hægterne igen!
kh unikarina.dk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...