søndag den 22. november 2009

Jeg har meldt mig til en leg hos Tine, som hedder Gaver på vandring...
Jeg har jo allerede vist billeder af de flotte Mushrooms fra Mario, som er faldet i god jord her hos mig :)
Legen går i sin enkelthed ud på, at jeg sender en kreativ og hjemmelavet gave til de første 3 som melder sig her i kommentarfeltet på dette indlæg.
Det eneste der kræves for at være med er, at du selv sender legen videre på din blog. Intet er for småt og intet er for stort. Det er giveren selv, der bestemmer hvad gaven skal indeholde!
Håber du vil lege med :)

7 kommentarer:

Pernille sagde ...

HEJ METTE
JEG VIIL GERNE VÆRE MED PÅ DENNE LEG.
HILSEN PERNILLE

Susan sagde ...

Hej Mette
Jammen så tror jeg da også jeg hopper med.
Hilsen Susan

Margith sagde ...

Hej Mette!
Jeg er også med.
Hilsen Margith

Mette Thrysøe sagde ...

Hej Margith, Susan og Pernille
Så går jeg i gang med pakkerne, og I hører fra mig snarest :) Jeg elsker at få men også at give gaver :)

Pernille sagde ...

Glæder mig :-)
KH Pernille

Margith sagde ...

Jeg glæder mig allerede og er gået i tænkeboks med gaver på vandring.

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...