mandag den 9. november 2009

Jeg har overgivet mig...

... og er taget hjem fra arbejde. Jeg mødte kl. 7, og kl. 9 kørte jeg hjem igen. De andre frygtede også smittefare :) Nu har jeg taget dynen med på sofaen, lavet varm te, tændt godt op i brændeovnen og fundet mit strikketøj. Jeg overvejer at blunde resten af formiddagen væk... Tænk at blive slået ud af en forkølelse. Det plejer altså ikke at ligne mig. Men mit hoved! Hvis bare min hovedpine kunne lette. Det hele sidder i panden og tindingerne, så hvis bare jeg kunne pudse det hele ud, men det sidder bare fast og trykker. Host... Snøft...

11 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Rigtig god bedring. Jeg synes det lyder som den influenza vores datter ligger her med, men da hun også lider af astma og på trods af kæreste gennem 2 år faktisk stadig bor alene, så har vi valgt at have hende her. Hun kom med hjem mandag i sidste uge og hun er ikke helt rask endnu, men der var så også stødt bihulebetændelse til. God bedring

Mette Thrysøe sagde ...

Uha, det lyder som en barsk omgang. Jeg håber ikke på bihulebetændelse, men tanken har strejfet mig... øv

mette b sagde ...

God bedring. Jeg er sikker på at sofa, brændeovn og strikketøj er god medicin ;o)

kludemutter sagde ...

Rigtig god bedring !!

Yt

Karina sagde ...

God bedring Mette - jeg snøfter og hoster i kor med dig.

fru westerskov sagde ...

øv det er surt. God bedring.

snakkemunn sagde ...

jeg er hjemme fra arbeid idag også, har vært i så dårlig form at jeg har ikke orket å blogge. Vi får vel prøve å slappe av. God bedring til deg. ;-)

Polka sagde ...

Øv, øv. God bedring! Og god strikning ;-)
Polka :-)

Pernille sagde ...

Rigitg god bedring, og nyd det også.
Hilsen Pernille

Margith sagde ...

Hej Mette!
God bedring.

Kirsten sagde ...

God bedring...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...