onsdag den 25. november 2009

Loppeturne...

Jeg har været på loppetur i dag. Jeg har besøgt 4 byer på stribe på vej til mine forældre, som bor i Brønderslev. Der var faktisk ikke så meget at finde i dag, men jeg kom alligevel fra hvert sted med gevinst. Målet var tekstiler, men det blev ikke til så meget...

Klokkestrenge + et par juleduge...

Taskehåndtag, små broderier + en lækker gul smørboks...

Lækker lækker lille bitte julebroderi...

En fed træstage og en lille hyggelig ugle...

Og i følge med min mor, fandt jeg denne lille kop. Min mor fortalte, at hun, da hun flyttede i lejlighed for sig selv som ung, havde et helt lille stel med disse kopper - de er super skønne! De bliver en del af min borddekoration juleaften, resten kommer senere...

En kasse med fine broderier + en spøjs sættekasse...

Og så kom dette lille skuffemøbel også med hjem. Det skal males, måske hvid. Det kostede kun 40 kr! Og så endnu en fin lille sættekasse...

7 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Hold da lige op, hvor er det nogle fine ting du har fået med hjem.

Håber det har været til billige penge.

Her i Vejle, er genbrugsbutikker så dyre syntes jeg.

Bare for at tage et eksempel; Når man kan købe 6 helt nye glas for kr. 20,-, så syntes jeg det er lidt frækt at de i genbrug tager kr. 20,- for 3 brugte glas, helt magen til.

Nå, det var et lille sidespring.

God fornøjelse med dine fine ting.

Camilla sagde ...

Sikke fine fund. Det blev da til noget på din tur. Pøj pøj med den videre forarbejdning af skattene.

mette b sagde ...

Jeg må sige, at du har fundet mange skønne sager på din vej.

Det er så dejligt at gå på loppis!

unikarina.dk sagde ...

Skønne fund... er vild med den grønne kommode. jeg kunne forestille mig den i en skøn varm lilla!!! Så hvis du fortryder, aftager jeg gerne ;o)

Glaphuset sagde ...

Får da også den vildeste lyst til at gå på loppefund. Mon du har fået malet det lille chartol gult ??? Eller er det bare mig der ikke har set det herinde ???

Margith sagde ...

Smørboksen har jeg også. Sættekassehusene kan da blive superfine, god fornøjelse.

Polka sagde ...

Altså nogle fine ting! God fornøjelse med at gøre dem helt dine egne :-)
Polka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...