torsdag den 10. december 2009

Gave fra drengene...

Så er gaven til farmor fra drengene på plads - og ja, jeg tør godt skrive det her, for drengenes farmor læser ikke med på min blog :) Og hvis nogen kender farmor, tror jeg ikke, at I sladrer :) Jeg ved, at billederne får den bedste plads i stuen, og at farmor bliver rørt til tårer, når hun får nye billeder af sine børnebørn :) Drengene er hendes eneste børnebørn, og hun får ikke flere, for Flemming er enebarn og vi leverer altså ikke flere end de her to :)

3 kommentarer:

snakkemunn sagde ...

Ja, garantert så blir farmor glad for de fine bildene. :-)

Losarinas mor sagde ...

Det er også en dejlig gave at få :-)

Karin Grøn sagde ...

Nå hvor er de søde. Det bliver en dejlig gave og jeg må jo følge med for jeg er jo lidt nysgerrig på hvad det hækleri skal munde ud i. Måske skulle jeg overveje at tage et kursus hos dig, men det er vel kun for Aalborggensere, når det er aftenskole, går jeg ud fra. Det kunne ellers være spændende. Der er ikke så mange teknikker jeg ikke mestrer udover vævestrik, som jeg aldrig helt har grejet men ideer fif og inspiration er jo aldrig af vejen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...