torsdag den 17. december 2009

Møgspand og fridag...

Jeg har haft fridag i dag, og den skulle jo gå med mange hyggelige gøremål. Jeg hentede Jonas i skole lige over middag - havde lovet at hente ham, da han jo slæbte rundt på en stor bageplade :) På vej hjem skulle jeg lige forbi min yndlingsbutik for at købe et par små ekstra-julegaver. Da jeg skulle derfra, sagde bilen en ynkelig lyd - derefter stilhed! Åh neeeejjjj! Ikke nu! Der var ikke noget at gøre, vi måtte gå hjem. Jeg var bestemt ikke påklædt til turen, havde bare lige taget en jakke omkring mig, for jeg var jo i bil... Sikke en tur. Der har jo været hundekoldt i dag. Brrrrr... Uden bil kom vi hjem, lavede varm cacao og kom lidt ekstra i brændeovnen. Jeg skulle jo også lige forberede mig på at skulle gå i børnehaven efter Kasper en time senere... Pis... Jeg ringede til gemalen og brokkede mig. Han fandt straks en løsning :) Han ringede efter en kammerat, som hentede mig, medbringende startkabler osv. Ahhhh, hvor godt :) Det viste sig bare, at bilen startede i første forsøg - uden startkabler! Øhhh, kvinder og biler, tænkte Søren sikkert :) Jeg kom sikkert hjem, men her til aften var det galt igen. Så nu har vores mekaniker været her med en lader til batteriet, og jeg kommer måske herfra i morgen tidlig - eller måske fra arbejde igen i morgen eftermiddag :)







Jeg har fået nyt kamera. Nikon D70. Det er så fedt! Det tager nogle fantastiske billeder! Jeg skal bare lige have sat mig helt ind i alle funktionerne...
I morgen venter juleferien. Glæder mig.

5 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Uf , en kold dag at være strandet i ...

kludemutter sagde ...

Det er bare så træls når dagen starter sådan.

Til lykke med dit nye kamera, så skal der leges i juleferien ;)

Yt,som er startet på strømperne ;)

mette b sagde ...

Sikke dejlige stemningsbilleder.

Jeg har været i nøjagtig samme båd med min bil for en del år side. Også i iskoldt vintervejr. Endte med at skifte batteri...
God fredag

Karin Grøn sagde ...

Du må en tur til Biltema efter et nyt batteri. Så er det problem da vist løst. Træls når den skaber sig på den måde.
Det er nogle skønne fotos det nye kamera giver. Tillykke med det.

Anni sagde ...

Dejlig julestemning på dine billeder og nogle skønne syede juletræer, fandt din blog gennem en anden, sådan går det når man surfer rundt, og ville så lige hilse på, dejlige ting du laver.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...