søndag den 17. januar 2010

Arbejdsweekend...

Ja, jeg har ikke været på arbejde i den forstand, men lørdag formiddag kom vi pludselig i tanker om, at det skulle være i denne weekend at forgangen skulle have en make-over. Vi har i lidt for lang tid haft en forgang vi ikke vidste hvad vi skulle gøre ved, og den har så set ud derefter. Nu har vi købt skab med skydelåger, og er blevet enige om et nyt look. Så efter morgenkaffen lørdag tømte vi det hele, malede væggene og skrubbede gulv og fodlister fine. I dag skulle vi så "bare" sætte skabet op, rydde op, og så var det det! MEN... nogen har målt forkert :) Skabet er 2 cm for bredt. 2 cm!! Det plejer ikke at være meget, men det er det! Vi har nu tænkt hele dagen - med hele stuen fyldt med jakker, flyverdragter, støvler, tasker, vanter osv. - og nu er Flemming gået i gang med en eller andet trylleformular - tror jeg... Jeg sidder lige så stille i systuen og vil endelig ikke gå i vejen :) Ved ikke rigtigt endnu om jeg glæder mig til at se resultatet... :)

2 kommentarer:

Bella sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Bella sagde ...

Uuh kender det godt det med at det lige pludseligt ikke passer! Men selv om du måske ikke glæder dig så gør jeg bestemt. Er sikker på at det bliver rigtig lækkert!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...