torsdag den 21. januar 2010

Den sidste baby...

Så er aftenen sluttet af med skolestartmøde på skolen. Min sidste baby begynder i skole til sommer (hvis alt går efter planen, selvfølgelig) :) Frygtelig tanke. Han er da ALT for lille :) Hm, det kan være svært at give slip, men nu er mine drenge altså ved at være store. Det er trods alt dejligt at se dem blive store og klare sig selv. Og tanken om bleer og sutter er da bestemt heller ikke misundelsesværdigt mere! Men der er da ikke sket noget med mig i de 10 år der er gået, vel?! Vi så på billeder forleden, af Jonas der var helt spæd. Kasper kunne knapt kende mig! "Du var sådan helt glat, mor!" sagde han. Hm!

3 kommentarer:

Susan sagde ...

Hej Mette.
Hvis det er nogen trøst så sagde Magnus engang til mig: Mor var du pæn dengang din hud var stram......
Han kan være glad for han er vores lille efternølger, så han blev hurtigt tilgivet:-))

Losarinas mor sagde ...

Hmm...Glat er kedligt :-)

Camilla sagde ...

Ha ha - ja, det er hårt at få børn. Jeg er også begyndt at tælle rynker. Især dem under øjnene.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...