lørdag den 13. februar 2010

Give Away...

Nu skal det altså være min tur. Så i anledning af, at det er 24 læsere siden jeg lovede en Give Away, så kommer den altså her :)

Jeg har to ting man kan vinde. Den første der udtrækkes får den lille kosmetikpung/taske/pung med uglen. Den måler 19 x 13 cm og er let vatteret og med bomuldsfoer. Den anden der udtrækkes får den sidste nye flagranke, som måler 150 cm i bredden og har 6 flag.

Reglerne kender I vel efterhånden:
1 lod ved kommentar til dette indlæg
2 lodder ved kommentar + at melde sig som fast læser her hos mig
3 lodder ved kommentar + fast læser + link til min Give Away

Jeg trækker lod fredag den 26. februar, så det skulle give god tid til at være med :) Håber I vil være med!

166 kommentarer:

Anna sagde ...

De er rigtig fine, jeg vil gerne være med. Er allerede fastlæser så to lodder til mig :0)

Mia sagde ...

Hejsa..uha, jeg elsker når jeg finder en ny krea-blog! Jeg prøver med to lodder (har ikke fået styr på hvordan man linker via sin blog?). Bare det bliver mig...har endnu ikke haft heldet med mig...
Ha en skøn weekend.
Mvh Mia

Lone sagde ...

Hej Mette

Jeg er jo da med... og gerne med 10 lodder.... hahah nå, så 3 da, hvis det ikke kan være anderledes...

LOne

Randi sagde ...

Hej Mette!

Jeg er da helt klart med på 3 lodder. Linker til dig straks.

God weekend.
Knus Randi

Puttenings sagde ...

Nøj nogle skønne gaver, 2 lodder til mig tak. :o) Fortsat god weekend. :o)

reSIRIkulert sagde ...

Hei
Jeg vil gjerne bli med på denne flotte give away.
3 lodder til meg ;o)
Kh Siri

clausagermarie sagde ...

Uhh jeg er med på to lodder.. :-)
Rigtig fine ting....

DiSign-Keramik sagde ...

Dejlige præmier, så jeg smider 3 lodder i puljen....

God lørdag aften.

mette b sagde ...

Hej Mette,
jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder :)

KH Mette

Mormorstrik sagde ...

Er helt klart med på 3 lodder :-)

Kirsten sagde ...

Jeg er da bare så meget med på 3 lodder ;-)

Elsker jo alle dine ting, men ønsker mig så meget den fine lille pung med uglen ;-))

Karen sagde ...

Sikke fine ting!
Jeg satser på at kunne vinde med et enkelt lod :)

Æblekinder sagde ...

Kære Mette
Jeg vil rigtig gerne lege med!
Sikken nogle flotte præmier!
Elsker jo ugler....
snupper 3 lodder ( må man det? er allerede fast læser!)
Kærligst Heidi

Eva sagde ...

Jamen jeg skal da helt sikkert prøve lykken. Fine gaver. Tre lodder til mig, tak.

Julie sagde ...

Nuj hvor fine sager. Jeg er på! 2 lodder herfra:-)

Frk. Tingel Tangel sagde ...

Hej Mette!

Jeg er klart med på 3 lodder, håber jeg bliver den heldige vinder ;-)

God lørdag til dig og dine!

Kærlige hilsner, Louise

Sarah sagde ...

Hej Mette

Den flagrække gad jeg godt vinde til mine tvillingedrenge!! :)

Så jeg er da med på 3 lodder, hvis man altså kan få det 3. når man i forvejen er fastlæser, eller må jeg nøjes mes 2! :)

Sarah

Bettina sagde ...

Hej søde... jeg elsker jo ugler , så jeg er med med to lodder...

Knuz bettina

Hanne sagde ...

Fine ting :-) Jeg er med på to lodder og krydser fingre
Hanne

Mette Glerup sagde ...

Hej Mette
Her må jeg jo naturligvis være med :o).
Jeg snupper 3 lodder :o).
God søndag!
Knus
Mette

Julie sagde ...

Jeg er så absolut med på 3 lodder ;o)
Julie

ulla sagde ...

2 lodder til mig tak. Rigtig fine ting!

Kamma og Ko sagde ...

Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
Jeg har iøvrigt lagt en kommentar på børnehaveindlægget længere nede, ved ikke om du har set det. Det er ang. futter.
VH Jette / Kamma og Ko

Evige Ting sagde ...

hei! har lest bloggen din en stund og syntes den er så fargerik og fin. Jeg trekker 3 lodder hos deg jeg! Må vel være bra :)

Ha en fin kveld - og en fin dag imorra!

~E

Ingeborg sagde ...

begge præmier er lige noget for mig (der desværre slet ikke selv kan sy). Jeg er med på hele 3 lodder!

Irene sagde ...

Selvfølgelig vil jeg være med Mette! Det er så fine ting du laver, og selv om jeg ikke er så flittig med kommentarerne, er jeg en trofast læser:-) Jeg er med med 2 lodder.

Gry sagde ...

Dejlige ting, jeg må hellere få 3 lodder :-)

Dorthe sagde ...

Jubi, super flot give away.
Smider fluks 3 lodder mod Hals, og venter nu bare i spænding

Groovymama sagde ...

Lækker, lækker - 3 lodder til mig, tak

kh

Westmose sagde ...

Uha hvor lækre præmier - 3 lodder hertil:-) Kh. Mette

Malumsen sagde ...

Hej Faster Mette,
Sikke en fin præmie - jeg melder mig med det samme som fast læser og er med på 2 lodder:-)
Kig endelig forbi min blog - malumsen.blogspot.com
Kærlig hilsen
Malene

unikarina.dk sagde ...

Skønne ting... jeg er med med 2 lodder 1 for kommentar og 1 for link.

Frk. Høiriis sagde ...

Wow her skal jeg da helt sikkert være med, sikke dejlige præmier! Og jeg elsker ugler, så her falder det jo i rigtig go smag :) 3 lodder til mig tak:)
Kh. Frk. Høiriis.
P.s. Kig evt. forbi min give away :)

Camilla sagde ...

Er vist kommet lidt sent ind i kampen. Men uha for en historie med dit styrt. Måske har du lavet et piskesmæld på dig selv. Imponerende :)
Tillykke med den lille ny Jens.
Knus Camilla
Ps. den der give away den snupper jeg ;)

Bournonville sagde ...

jeg er ny her, og sikke fin side du har, glæder mig til at snuse lidt mere rundt. jeg er allerede meldt som fast læser ;) sikke fine ting du har fundet frem, jeg deltager med 3 lodder

Klem Sara

PynteMynthe og Mor sagde ...

3 lodder til mig:)

NinaK sagde ...

Fine gaver...3 lodder til mig, tak:-)

Huset i Hou sagde ...

IIIh Mette - Jeg eeeeelsker dine lækre ting - jeg melder mig med to lodder :-)

Bella sagde ...

Flotte præmier. Jeg er med på 3 lodder.

Anemone sagde ...

Fine premier med glade farger! Jeg tar 3 lodd!

Den flyvende kuffert sagde ...

Fine præmier. Vil meget gerne deltage med 3 lodder.

Barbara sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med, med 3 lodder. Det er simpelthen nogle søøøøde ting du laver!
// Barbara

Drømmehjerte sagde ...

Jeg vil gjerne være med - og melder meg på med 3 lodd! :-) Krysser fingrene...

Majline sagde ...

Jeg napper 3 lodder

Cilipus sagde ...

Hei!

Det er alltid gøy å se på bloggen din. Du tryller frem de fineste ting.
Klart jeg vil være med på din giveaway.3 lodder til meg.

Cecilie

Kamilla Olsen sagde ...

Vil super gerne vinde - er med på to lodder. :)

Jeannet, Silas og Sol, sagde ...

Hej mette
jeg har nu fulgt dig i rigtig lang tid på min linkliste på min egen blog, men den dejlige toiletpung kunne jeg nu godt tænke mig. Jeg lægger 2 lodder i puljen.
kh Jeannet

Silje sagde ...

2 lodd på meg. Den vimpel rekken var rå fin så!!

Malene sagde ...

2 lodder til mig. Jeg krydser fingre.
Malene

mysigtdesign sagde ...

Jag vill gärna ha en lott. carrogilles@comhem.se

mette sagde ...

Hej Mette.
Hold op nogle flotte sager. Jeg er også med, med 2 lodder.

Moster Mette

Glaphuset sagde ...

Hej Mette.

Ikke dårligt. Jeg vil rigtig gerne være med i din give away med 3 lodder.

Forsat god dag.
Kh Anette.

Prophecy sagde ...

Ny på din blog og vil faktis helst vinde 2. præmien. Flagranken er bedårrrrreende :o)
3 lodders til mig merci.

Lene´S sagde ...

Hejsa Mette...har været fast læser et godt stykke tid nu...og så en kommentar...og derefter link til denne G-A på min egen blog... 3 lodder til mig og alle fingre krydsede ;o)

Tone Lileng sagde ...

Scroll, scroll, scroll - og der var jeg endelig ved kommentarfeltet. Dette var populært! - Ikke rart når du har så fine ting :) Jeg er med, - med eller uten en premie. - Men blir blir jo selvfølgelig gjerne med i trekningen av ditt fine håndarbeid!

Kristin sagde ...

Py der var langt ned i bunden.... Fine sager - 3 lodder til mig tak:-)

SiriR sagde ...

Så fine gaver, jeg er gerne med på 1 lod:)

Fru Melgaard sagde ...

Sikke en lækker give away. Jeg krydser fingre for, at jeg er en af de heldige;o).
Jeg deltager med 3 lodder.
Vh. Louise

Dorthe Mey Jensen sagde ...

Lækkert - 2 lodder fra mig

Tine sagde ...

Rigtig fine præmier.
2 lodder til mig.
kh Tine

smilehull sagde ...

Jeg er selvfølgelig med, og tar 3 lodd! Håper det er meg som vinner... :)

Kolorista sagde ...

3 lodder til mig, tak - skønne ting som jeg MEGET gerne vil vinde! KH Lisbeth

Tantes Tumlinger sagde ...

Jeg er stensikkert med på 2 lodder!

Super flotte ting!

Benglan sagde ...

Jag vill gärna ha en liten lott! :)

M.B. sagde ...

Et stk. til mig, tak

EngLeMor sagde ...

Så flotte ting i din giveaway!!!
Jeg vil jo så gjerne være med og tar selvfølgelig 3 lodd!!!

Kh Hilde

Lise C sagde ...

Nej hvor er det nogle fine ting.
Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :D

Tine sagde ...

Yaay for en fin giveaway Mette! :-)

Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.

Kh. Tine

Britta sagde ...

Fine ting du giver væk! Jeg smidder 3 lodder i puljen.

Lonni sagde ...

Hej Mette
Jeg vil rigtig gerne være med, så jeg kaster 3 lodder i puljen og krydser fingre.
/Lonni

MALENE sagde ...

Jeg vil helt sikkert også være med. Smider 3 lodder og håber heldet er med mig, for jeg vil rigtig gerne vinde:)
Mvh. Malene

Gul Hverdag sagde ...

Ja, jeg vil være med!!! 2 lodder til meg! Kreativ blog du har!!!

Julia Runge sagde ...

Jeg vil super gerne deltage med 2 lodder :D

Frk Munk sagde ...

Her skal jeg da prøve lykken med 3 lodder - du kan også nå det hos mig

Astrid Hemsydd sagde ...

For en flott give away! Jeg vinner gjerne! Har akkurat meldt meg som fast leser etter å ha lusket litt her inne før. Linker med bilde på min blogg! 3 lodd!

Julia sagde ...

Nøj, en fin flagranke. Den ville gøre sig godt på den kommende baby's værelse ;)

3 lodder til mig, tak!

Søhesten sagde ...

Jeg vil MEGET gerne være med. Sikke nogle lækre sager!! 3 lodder til mig...og så krydser jeg fingre!!

Bag om By & My sagde ...

Jeg er med på to lodder.

Mange hilser Lone
mail@byogmy.dk

Husmoder sagde ...

Den der flagranke passer fuldstændig med den grønne væg der er på Krabbes værelse. Jeg er med på 2 lodder!

cslyngaa sagde ...

Uh.. sikke nogle fine ting. Jeg er da helt klart med på to lodder! ;)

Sophie sagde ...

Den her give Away vil jeg rigtig gerne være med i, for hold da op, hvor laver du smukke ting!
Jeg deltager med 2 lodder.
Kh Sophie

Frøken Fiil sagde ...

Jeg springer også på som fast læser med link og hele pivtøjet. Dejlige præmier - håber på lidt held i sprøjten ;o) XXX Frøken Fiil

Trine sagde ...

Også 3 lodder til mig... ihhh

Gitte sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du giver væk.. Bare det var mig :-)
3 lodder smider jeg i puljen.

Lill Therese sagde ...

Hei! Jeg vil gjerne få være med i den flotte give-awayen din. Du har en inspirerende, kreativ blogg! Jeg linker på min side, og tar 2 lodd hos deg. (Om det er mulig for oss i Norge å få være med..?) :) Vennlig hilsen Lill Therese

bruuntorjusen sagde ...

Nøj nogle fine ting!!
2 lodder fra mig
Vh Marie Louise

Meilhede sagde ...

Skønne ting...
3 lodder herfra...

Karina sagde ...

Jeg vil gerne være med på 2 lodder, tak. :-)

Gurimalla! sagde ...

Så fine premier! Jeg blir gjerne med. 1 lodd til meg.

Lappesola sagde ...

Så utrolig fine premier som jeg ville bli veldig glad for å finne.

Klem fra Sol som tar to lodd.

Kirsten sagde ...

Nej, hvor er de altså bare fine de vimpler! Jeg hopper straks med på vognen, og smider 3 lodder i hatten.

Krydse, krydse fingre..... :-)

Pia Dybdal sagde ...

Mig mig mig...... Det passer til mig, jeg sender straks to lodder og håber :-)
Kh Pia

En fugl i hånden... sagde ...

Hej Mette

Fine præmier! Jeg er med på to lodder :)

Hilsen Helle

Maria sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med. Fine gaver. Jeg smidder 3 lodder i puljen.
God weekend.
Kh Maria

Kom så igang sagde ...

Rigtig skønne jeg vil gerne være med med 3 lodder

Tina sagde ...

Aaiii jeg elsker flagranker :) Og min datter der fylder 16 idag, er forelsket i ugler... så jeg krydser fingre for migselv ;)
2 lodder til mig :)

Kristina sagde ...

Jeg er bare tvungen til at være med:) min søn ikke mindre end ELSKER ugler, så en kosmetik pung kan vel så pludselig gdt bruges af en dreng:) ellers må jeg se at tage mig sammen og komme igang med den ugle produktion!
3 lodder - linker til dig på min face book profil, tror ikke der er videre mange læsere på min ikke særlig aktive blog :)

HandmadeByMalle sagde ...

jeg kan da vist også lige nå, at skrive en kommentar og dermed som fast læser være med i din Give away med to lodder!

Malle

pialouise sagde ...

Sikke fine ting du udlodder, både vimpel og uglepung vil passe ind her i huset :).
Og dejlig inspirerende blog du har.
Jeg vil gerne være med med 2 lodder.

Rikke R sagde ...

Meget fine ting også 3 lodder fra mig:-)

Therese sagde ...

Flotte sager.
Jeg smider fluks 2 lodder i puljen ;o)

tøsemor sagde ...

Fine fine sager, smider to lodder i puljen.
Kh. Unna

KIRKEBY sagde ...

Jeg er med med to lodder.
Mvh Maria

nkitkat sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Mona sagde ...

3 lodd til meg. Så mye fint du lager!
Kom innom min giveaway også da - har ikke vært tøff nok til å drive med sånt jeg, er litt redd for å bli lest. Men så er det jo litt gøy at folk kommer å leser også, så derfor har jeg hoppet i det og går igang med giveaway jeg også.
:0)

nkitkat sagde ...

Jeg har lige opdaget din blog. Du laver nogle rigtig rigtig fine ting! Kan også godt lide den flagranke, det er derfor jeg vil være med med 3 lodder :-)

atiram sagde ...

får man være med selv om man er fra norge?=9
i så fall melder jeg meg på.
den var virkelig nydelig den ugle veska, haha, mptte til og med lage en google konto for å kunne poste her=)

mvh
Marita

*Michelle sagde ...

2 lodder til mig... elsker at følge med her :-)

Krudtuglens mor sagde ...

Hvor er det bare nogle fine ting!!

Didde sagde ...

Aj nogle fine ting... Jeg smider tre lodder i puljen og krydser alt hvad krydses kan..!

Benglan sagde ...

Jag vill vara med!
1 lott till mig. Tack!

Franciskas Vakre Verden sagde ...

Sikke nogen søde ting!

Flot blog du har! Her var der masser af god inspiration. Jeg lægger mig gerne til som fast læser hos dig.

Jeg har lige selv startet ny blog. Hyggeligt hvis du har lyst til at besøge den. (Jeg er dansk, men bor i Norge.)

Jeg har også lagt en lille giveaway ud. Du er velkommen til at blive med. Trekning 8, marts.

:-)

Clemme/Trine sagde ...

Sikke fine ting, jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder :)

rebekka sagde ...

Hvor er det en lækker side du har - utrolig mange gode ideer (er især pjattet med 'slottet' eller 'borgen').

Vil gerne have 3 lodder.

Mvh Rebekak

Mette sagde ...

Hej Mette
Sikke nogle skønne ting, vil gerne være med med 2 lodder :o)
Hilsen en der også hedder faster Mette ;o))

Hurlumhej sagde ...

Fine ting, jeg vil gerne være med på 2 lodder :-)

Trine sagde ...

Hvor er de fine!

Jeg er med på 2 lodder ;-)

Kh Trine

Charlotte sagde ...

Jeg vil meget gerne være med på tre lodder og glæder mig derudover til at følge din blog
Kh. Charlotte

Rikke sagde ...

iiih nogle lækre gaver
jeg melder mig med 3 lodder

kh Rikke

TobiasLucas mor sagde ...

Ihh hvor er de bare fine vil gerne tilmelde mig med 2 lodder ;-0 Håber på held

Emma-Bjørk sagde ...

Uh en dejlig " give away " Jeg er med på 2 lodder
kh

Dorte sagde ...

Hej Mette.
Selvfølgelig vil jeg også gerne være med. Jeg lægger 2 lodder i puljen.

Ulla V. sagde ...

For sulen! Jeg var sikker på, at jeg allerede havde skrevet én kommentar til din fine give away, men jeg synes ikke at jeg kan finde mig.
Hvis du alligevel støder på mit navn deroppe i rækken, så er dette bestemt ikke et forsøg på snyd, blot et tilfælde af dårlig hukommelse. ;))

Bettina sagde ...

Hej Mette....
Vil gerne være med i din give away med to lodder....
Håber du hygger dig deroppe i det nordjydske....
Knuz Bettina

obat wasir herbal sagde ...


Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

obat wasir ambeien sagde ...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

obat wasir ambeien sagde ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

obat wasir ambeien sagde ...

Wasir yang sudah parah di tandai dengan benjolan di anus yang sudah menonjol keluar, dan biasanya di lakukan operasi untuk mengobati wasir tersebut. cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos adapun cara mengobati wasir Luar tanpa operasi yaitu menggunakan pengobatant radisional. yang sudah di ketahui secara turun temurun oleh bagian dari masyarakat di indonesia.

obat wasir ambeien sagde ...

Ambeien atau wasir merupakan penyakit yang terjadi karena adanya infeksi atau pembengkakan pada usus besar. Ambeien disebabkan karena kebiasaan minum air putih yang sedikit. Kurangnya minum air putih menyebabkan pembuangan air besar menjadi keras sehingga usus menjadi luka. Lambat laun usus tersebut kemudian akan menjadi bengkak karena sering mengalami luka.cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman joss

obat wasir ambeclear sagde ...

Informasi tentang pengobatan ambeienberdarah dengan menggunakan bahan-bahan alami dari ektra dun ungu, mahkota dewa serta kunyit putihyang 100% tidak mengandung bahan kima, di jamin aman di konsumsi dan tidak menimbulkan efek samping. ambeienBerdarah adalah suatu penyakit yang terjadi pada anus di mana bibir anus mengalami bengkak yang di sertai pendarahan. cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos. Penyakit wasir atau sering di sebut ambeien ini tidak hnya memberikan rasa sakit pada penderitanya, tetapi juga memberikan rasa minder dan mau karena mengidap penyakit wasir atau ambeien.

obat wasir ambeclear sagde ...

Ambeien atau wasir merupakan penyakit yang terjadi karena adanya infeksi atau pembengkakan pada usus besar. Ambeien disebabkan karena kebiasaan minum air putih yang sedikit. Kurangnya minum air putih menyebabkan pembuangan air besar menjadi keras sehingga usus menjadi luka. Lambat laun usus tersebut kemudian akan menjadi bengkak karena sering mengalami luka.cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman joss

Obat Herbal Alami sagde ...

Wasir sangat menyakitkan, namun wasir umumnya dapat sembuh dengan rutin melakukan pengobatan dan pencegahan. Wasir yang terlambat ditangani atau diobati pastinya akan membuat wasir menjadi lebih membengkak, iritasi dan infeksi.cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jooss Karena penyakit wasir merupakan salah satu jenis penyakit yang sangat menyakitkan yang akan memunculkan rasa sakit saat buang air besar, maka sebaiknya Anda menangani penyakit wasir ini dari dini. Penyakit wasir merupakan salah satu jenis penyakit yang kambuhan. Penyakit ini biasanya akan menimbulkan rasa nyeri dan perih yang akan kambuh jika penyebabnya tidak dihindari dan tidak menerapkan pola hidup yang sehat.

Obat Herbal Alami sagde ...

Tonjolan yang berupa benjolan ini sering kali disertai dengan keluarnya tetesan darah ketika seorang penderita ambeien sedang BAB. cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos banget Darah yang menetes keluar bersama dengan feses disebabkan oleh bocornya pembuluh darah yang melebar dan apabila terkena gesekan saat feses keluar akan menjadi luka. Ambeien dapat disembuhkan dengan berbagai cara alami sebelum menempuh cara dengan pengobatan medis yang terkadang semakin memberatkan kondisi ambeien. Pengobatan utama yang paling efektif berawal dari menerapkan pola hidup yang sehat.

Obat Herbal Alami sagde ...

Wasir yang membengkak disertai dengan pendarahan umumnya disebut wasir berdarah. Cara mengobati wasir berdarah secara alami adalah dengan menggunakan beberapa tanaman obat yang sudah lama dikenal khasiatnya. cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi Beberapa tanaman obat yang dikenal mampu mengatasi wasir antara lain adalah tape singkong. Mengkonsumsi tape singkong yang sudah dilembekkan secara rutin sehari tiga kali dipercaya mampu mengatasi wasir. Ini disebabkan karena tape singkong mengandung ragi yang menyehatkan pencernaan. Wasir ringan maupun wasir berdarah umumnya bisa disembuhkan dengan tape singkong.

Klinik De Nature sagde ...

Internal hemorrhoids are located in the inside lining of the rectum and cannot be felt. They are usually painless and make their presence known because blood is seen with a bowel movement. Internal hemorrhoids can prolapse or protrude through the anus.External hemorrhoids are located underneath the skin that surrounds the anus. how to treat hemorrhoids naturally without surgery and safe They can be felt when they swell and may cause itching, pain, or bleeding with a bowel movement. A thrombosed external hemorrhoid occurs when blood within the vein clots, and may cause significant pain.

Klinik De Nature sagde ...

The most common symptom and sign from hemorrhoids is painless bleeding. There may be bright red blood on the outside of the stools, on the toilet paper, or dripping into the toilet. how to treat hemorrhoids naturally without surgery and safe The bleeding usually is self-limiting. Bleeding with a bowel movement is never normal and should prompt a visit to a health care professional. While hemorrhoids are the most common cause of bleeding with a bowel movement, there may be other reasons for bleeding including inflammatory bowel disease, infection, and tumors.

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

Obat Herbal sagde ...

obat herpes alami De Nature cara mengobati wasir ambeien tanpa harus operasi aman paling jos

cara mengobati Wasir sagde ...

Wasir,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KroniS.

obat wasir Cepat sagde ...

Wasir,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KroniS.

obat wasir Cepat sagde ...

Ambeien,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.

cara mengatasi wasir sagde ...

Wasir,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KroniS.

cara mengatasi wasir sagde ...

Ambeien,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

restu ibu dan ayah sagde ...

obat ambeien wasirr herbal manjur dari De Nature yang paling manjur untuk mengobati wasir atau ambeien parah

anditia saeful akbar sagde ...

De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature

anditia saeful akbar sagde ...

herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal

anditia saeful akbar sagde ...

MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR

Lestari Trihartani sagde ...

De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature De Nature

Lestari Trihartani sagde ...

herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal herbal

Lestari Trihartani sagde ...

MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR MANJUR

Ekstrak Buah sagde ...

ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh ampuh

Ekstrak Buah sagde ...

TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP

restu ibu dan ayah sagde ...

WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR WASIR

restu ibu dan ayah sagde ...

AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN AMBEIEN

anditia saeful akbar sagde ...

ALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMIALAMI

Ekstrak Buah sagde ...

HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL HERBAL

Ekstrak Buah sagde ...

wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien wasir ambeien

ekstrakalam sagde ...

AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN AMAN

cara mengatasi wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

Ekstrak Buah sagde ...

mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah mugi barokah

jamu sehatku Manjur sagde ...

herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur herbal manjur

jamu sehatku Manjur sagde ...

ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami ampuh alami

obatperangsangpriacengplus sagde ...

Dokter bisa mendiagnosis apakah Anda menderita hemoroid dengan menanyakan riwayat kesehatan dan juga melakukan pemeriksaan fisik. Dokter akan memeriksa saluran pembuangan Anda. obatwasirherbal Beberapa orang merasa enggan untuk bertemu dokter. Anda tidak perlu merasa malu, semua dokter sudah terbiasa dalam memeriksa dan manangani wasir karena ini adalah penyakit yang sangat umum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...