søndag den 7. februar 2010

Jeg har købt en frø...

Altså jeg mener en frø mere... Jeg ved ikke hvad der er sket med mig og frøer med krone på. De er bare så frygtelige skønne :)
Jeg har været forbi Stof og Stil i dag, hvor jeg fik købt lidt lækkert af de nye varer. Men jeg havde jo familien med, og det egentlige ærinde bestod i stof til en boksebold til Jonas, så jeg styrede mig :) Men en tur til Stof og Stil kan varmt anbefales efter at de nye kataloger er kommet på gaden. Der er mange lækre ting på hylderne :)

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

De er simpelthen så skønne de frøer der er fremme i øjeblikket, især med kronerne på ;-)

marianne Sa sagde ...

Ja, den er skøn - min svigerinde er også til frøer - jeg er til katte i alle afskygninger (næsten) også de levende.

Glaphuset sagde ...

Uh Mette lige nøjagtig med frøer kan jeg ikke følge dig..... Er den ulykkelige ejer af den vildeste frø/tudse-fobi :o( Har overvejet om hypnose kunne hjælpe !!!

Men turen i Stof og Stil, den må jeg snart gøre dig efter. Mon du ligger et billede ind af boksebolden ???

Kh Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...