fredag den 26. februar 2010

Trommehvirvel...

Kasper gør klar til den store udtrækning...

Og det går helt retfærdigt til! Kasper går meget op i opgaven, og der venter jo også ham en præmie når han er færdig :) Han "vandt" en spand med rutebiler - altså den spiselige slags :)

Den første der blev trukket ud var Rikke, som har vundet pungen med uglen...

Så var det flagrankens tur, og den er gået til Charlotte...

Og den sidste, og hemmelige :), ekstra præmie gik til Lise C...

Min email er info@fastermette.dk
Send mig lige jeres adresser, og små pakker er på vej til jer tre :)

Tusind tak for alle kommentarerne til min Give Away, 123 blev det til! Og så har jeg jo fået så mange nye faste læsere, at det ikke varer længe før jeg bliver nødt til at skyde den næste Give Away i gang - nemlig ved 200 læsere :) Jeg har "opdaget" så mange nye spændende bloggere ved denne happening, så jeg får travlt med at læse de kommende dage :) Tak til jer alle!

7 kommentarer:

Lise C sagde ...

Wooooooooow har jeg virkelig vundet. Hvor er jeg bare for heldig. Det er sådan nogle fine gaver!!! JEg glæder mig til at modtage min pakke. Tak for en dejlig blog :D
God weekend og tillykke til de andre vindere :)

Mette Thrysøe sagde ...

:) Smid lige din adresse til mig, ikke? God weekend til dig også...

Kirsten sagde ...

Tillykke til vinderne... ;-)

Lonni sagde ...

Tillykke til de heldige :)

Rikke R sagde ...

Jaaaaaa ej hvor fantastisk, jeg har vundet:-)
Tak tak tak:-)

Prophecy sagde ...

Det er det fede ved give aways, at man 'finder' nye blogs. Tillykke til vinderne (sur-mule-smiley). Må man ønske samme indhold ved næste give away ;o)

Charlotte sagde ...

Ih, hvor er jeg dog glad for at have vundet den fine flagranke. Glæder mig til at modtage den. Har sendt en mail med adresse. Tusind tak :)

Kh. Charlotte

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...