fredag den 12. marts 2010

Hele vejen udenom...

Færgen sejlede i morges, men nåede kun med nød og næppe ind i færgelejet i Egense. Jeg var da også kun lige ankommet på arbejde, før jeg fik en sms med at nu var færgen indstillet. Og det blev den så ved med at være! Der var ingenting sket, da jeg havde fri kl. 15, så jeg i stedet for de 10 km på arbejde, måtte jeg køre 65 km hjem! Hm! Jeg synes det var så synd for mig, at jeg blev nødt til at køre indenom Vejgård, for P&P måtte kunne trøste mig :) Så her er min pose med nyindkøbt garn :) Der var som sædvanlig mange gode tilbud, så jeg fik virkelig noget for pengene! Ahhh, nu har jeg det meget bedre :)

2 kommentarer:

Laila-H sagde ...

garn er godt mod utrolig mange lidelser og hverdagens små fortrædeligheder

Bebiane sagde ...

Jeg har boet i Vejgaard for mange år siden og der havde P&P og mange gode garn tilbud.....den butik savner jeg meget :-))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...