tirsdag den 9. marts 2010

Lækker post - til mig!!!

Jeg kom senere hjem i dag, for jeg skulle lige efter arbejde i City Syd for at gøre de sidste indkøb, inden hele vejnettet lukker til i morgen - der åbner jo IKEA!! Ikke fordi jeg ikke gerne vil i IKEA, men det er sikkert klogest at holde sig væk de første 3 uger :) Så her i eftermiddag er turen gået til både Stof2000 og Stof og Stil. Man skal jo nødigt løbe tør for lynlåse, lækkert bånd og mønsterpapir!

Da jeg så kom hjem var der pakker! Op til flere endda! Uiiihhhh, jeg er vild med pakker, især når de er til mig :) Men men, der var altså også en til Kasper. Han havde nemlig bestilt 3 nye trøjer hos LutterLagkage, som har super lækre ting!

De ligger allerede i vaskemaskinen, for der der vælges en til børnehaven i morgen :) Han kan da godt finde ud af at vælge tøj, ikke? :)

Og så var der pakke fra Malene! Vi har haft gang i en Change Away. Super fede retro stoffer var der til mig :) Tusind tak, Malene!

Og Camilla! Jeg havde jo ønsket mig noget med papir, som Camilla er en ørn til! Og se nu her, hvad jeg har fået! Den fineste lille æske i guldpapir og guld prikket låg. Hvor er den bare skøn! Tusind tak søde Camilla :)

Jeg er klar til endnu et læs pakker i morgen - bare så I ved det :)

3 kommentarer:

MALENE sagde ...

Hej Mette
Godt du er tilfreds:) Jeg er også ovenud lykkelig for de stykker du har sendt mig:)
Måske vi byttes ved:)
Kh. Malene

Malumsen sagde ...

Sikke nogle dejlige ting du har fået...og den lille æske er da bare for sød!
Må sige at din søn er skrap til at vælge tøj...det er da super cool:-)
Knus Malene

Camilla sagde ...

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...