tirsdag den 16. marts 2010

Nyklippet og klar...

Ja, det er altså ikke hver dag det her sker! Men her er en kollage af MIG SELV :) Nyklippet og klar til forkælelsestur med arbejdskollegerne torsdag morgen! Turen går til Skallerup Klit og forude venter massage, både ansigts- krops- og hovedbunds af slagsen. Derefter algekur og dampbad. Jow jow, chefen vil gerne lige sige tak for kampen, da efterår/vinterkollektionen 2010/11 nu er afleveret. Så der er vist stilhed før storm, for nu venter vi på bestillinger og vist nok snart næste års forår/sommerkollektion... Jeg glæder mig helt vildt til at komme afsted, og opleve kollegerne på en anden måde, og bare hygge og dase og blive forkælet i et par dage. Vi har slået os sammen med firmaet som sørger for mønstre og tilskæring, så vi skal 10 personer afsted. Og hjemme bliver mænd og børn, for nu er det altså damernes tur!

Det er altså bare ikke skide nemt at tage billeder af sig selv. Sikke vinkler :)

11 kommentarer:

mette b sagde ...

Skønne vinkler og rigtig lækkert garn! Du må have en dejlig forkælelsestur med kollegerne :)

Tine sagde ...

Hvor ser du sød ud Mette! Tillykke med den nye frisure.

Kan du ha' en rigtig god tur! Skøn chef du har...

Kh. Tine

Inge sagde ...

Hvor er du da lækker og efter et par dage i Skallerup bliver du da mindst smækker-lækker:-)

Julie sagde ...

Hold da fast Mette, hvor ser du bare godt ud!
God tur, nyd det:-)

Puttenings sagde ...

Hvor ser du godt ud, ha' en herlig tur!

Mette Glerup sagde ...

Hej lækre!!! Jeg er ikke spor misundelig på din tur til Skallerup Klit - misundelse er jo en grim ting :o)... Mon ikke jeg kan komme med i bagagen??? Nå,men jeg er i hvert fald rigtig glad for at du skal med til Kbh til maj - glæder mig vildt meget!!!
Knuuus og nyd turen!!

Mette Thrysøe sagde ...

Tak alle i skønne quinder! :)

Eva sagde ...

Flot frisure. Og god tur.

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Super hår og super idé med den tur :)

kludemutter sagde ...

Flot hår du har fået ;)
Sikke en tur i skal på, i må da komme hjem som nye mennekser ;O

God tur !
Yt

DiSign-Keramik sagde ...

Rigtig fint hår du har fået.

Håber I får en dejlig tur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...