lørdag den 13. marts 2010

Systuedag...

I dag er blevet brugt på hængepartier i systuen. Om lidt færdiggør jeg de 4 puder, som blev bestilt for alt for længe. Andre småting er kommet igennem symaskinen og er ude af verden. I køkkenet simrer nu en gang Osso Buco, så jeg har tid til en eftermiddagsøl, imens jeg klipper de sidste blomster til applikation. Denne lille drengeherlighed hænger på væggen, og minder mig om, at jeg skal snart skal have gjort den sommerkollektion færdig, som Faster Mette har planer om... I stuen ligger nu en anden febersyg dreng end ham der havde feber i starten af ugen. Jeg ved ikke om vi voksne bare skal vente nu. På at det bliver vores tur altså... Indtil videre lader jeg helt som ingenting...

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Hej Mette, prøv at se mit sidste indlæg.....Knuz og god aften Bettina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...