lørdag den 20. marts 2010

Weekendkursus...

Jeg har været på kursus i dag - i flettede tasker. Og kurset er heldigvis slet ikke ovre endnu, for vi tager lige en dag i morgen også. Og der er blevet flettet. Og flettet. Og jeg kan vist godt på vegne af holdet indrømme, at nu forstår vi bedre, hvorfor taskerne i butikkerne koster hvad de koster! Så hvis alle I familiemedlemmer og gode veninder har stræbet efter fede hjemmegjorte julegaver, så bliver det IKKE en flettet taske :)
Det har virkelig været en god dag. Jeg tror, vi var en smule opgivende til at starte med, men det gik hurtigt over, og der er rigtig mange fede tasker på vej. Og vi kommer vist ikke til at kede os resten af lørdagen. Jeg er sikker på, at I medkursister sidder derhjemme lige nu, og ser helt anderledes på ugeblade og slikposer end I plejer :) Og klipper og fletter :)
Tak for en super hyggelig dag (og tak til Mette), vi ses i morgen!

Fortsættelse følger...

8 kommentarer:

ea-o sagde ...

Årh, det gad jeg godt lære.

Jette sagde ...

Det ser spændende ud... sikke dog et arbejde :)

Karin Grøn sagde ...

Nej hvor spændende. Jeg har prøvet en lille smule af det på Skals håndarbejdsskole engang og du har ret- det er tidskrævende og det skal være meget nøjagtigt for at blive pænt, men så bliver det også helt unikt. God fornøjelse.

Kirsten sagde ...

Er vild med de flettede tasker, og har to døtre der er det samme... men har lige præcist tænkt, at det var en pæn pris det havde ;-) men skal nok revurdere det ;-) glæder mig til, at se resultatet...

Æblekinder sagde ...

Ej hvor spændende !
Hvor er du altså heldig...Glæder mig til at se hvad du har lavet, når kurset er færdigt i morgen!

MALENE sagde ...

Ihh, det er lige sådan en taske, jeg har gået og spekuleret over, hvordan man mon lavede. Kunne du holde et lille kursus engang eller lave en DIY måske!?:)
Glæder mig til at se resultatet...
Kh. Malene

MALENE sagde ...

Kan til dels se på billederne, hvordan I har gjort, men limer I så de lange stykker sammen ovenpå hinanden?? Hvem afholder kurset? Så vil jeg da holde øje med, om der skulle dukke et op hernede omkring.

Anne sagde ...

Det ville jeg gerne lære :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...