fredag den 30. april 2010

Færdig...

Så fik jeg min computer tilbage og drengene er nu afdigitaliseret for en stund! Og selvfølgelig holdt tidsplanen med hensyn til carporten, og vores biler holder nu pænt i deres nye hjem :) Så mangler vi bare alt det uden omkring. Ja ja, en ting ad gangen :)
Og ved I så hvad jeg har i dag?! Jeg har købt en ny cykel! Jep. En næsten ikke brugt Mosquito cykel til 600 kr. Og ved I så hvad jeg gjorde bagefter - i regnvejr!? Jeg cyklede da lige 6 km! Ja her hos mig er det altså lidt af en bedrift! Og ved I hvad jeg fik undervejs? En benmuskel! Jo, den er god nok, jeg kan mærke den endnu!

5 kommentarer:

Bella sagde ...

En benmuskel - er du sikker?
Sådan en har jeg hørt rygter om findes, men aldrig set!

Mette Glerup sagde ...

SÅDAN!!! Godt gået - det ser jo bare tjekket ud!
Og tillykke med den nye cykel og benmuskel :o) :o)!

Eva sagde ...

Tillykke. Jeg er kommet til at melde mig til "Vi cykler på arbejde", som starter på mandag. Og jeg har lige set vejrudsigten.... ☁ ☂

Lone sagde ...

Jamen tillykke da... Ja med begge dele... Har altså lige måtte læse dit indlæg op for min mand.. Vi er færdige af grin.. Håber du bliver glad for din..... Benmuskel..

Har i øvrigt lige fundet ud af.. Ja det er en lange historie, hvordan. Men du har været på kursus med en dame jeg kender som hedder Else.. Det kursus som du ELSKEDE.... da i lærte at flette tasker..

Hun er som du også en skrap kvinde, som kan alt det hun sætter sig for...

God weekend til dig og familien ...

Lone

Mette Thrysøe sagde ...

Jo, jeg har skam min benmuskel endnu... Jeg kommer sikkert til at mærke mere til den i morgen...
Jeg har overvejet at cykle på arbejde, men jeg har 11 km! Jeg tror jeg fortsætter med bilen :)

Lone - jo, det er rigtig nok, jeg kender skam også Else :) Hun er et skønt bekendtskab. Vi har sammen arbejdet videre på taskefletteriet, så nu kører det :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...