torsdag den 8. april 2010

Øh jo, jeg købte stof...

... og her er lidt af det :) Jeg startede i Stof og Stil sammen med min kusine. Fine fine indkøb :) Så kørte vi i Shoppen og forkælede os selv med lidt lækkert i Baresso Coffee. Derefter gik turen i Stof2000. Og jo, jeg fik vist godt nok købt en del...

I Shoppen ligger Bahne. Åh, den er så skøn den butik... Og gode tilbud findes der også. Og så endda i rød med hvide prikker :) Men også de 3 små lotus til lys er fra Bahne, til en 20'er stykket :)

Nu summer vaskemaskinen, og jeg sidder og venter... Og lægger planer.

2 kommentarer:

Lone sagde ...

Selvfølgelig købte du stof... Hvorfor skulle du ellers tage afsted... hahah

Dejlige farver..er spændt på hvad der kommer ud af det med svampene på... venter... venter....venter... måske en give away jeg kan drømme om at vinde ;o)


Lone

elsemarie sagde ...

-uha hvor må det ha´været en god dag. Hyggeligt dine stribede de ser dejlige ud, skulle du ikke ha´ haft en ekstra uges ferie? Rigtig god fornøjelse
:-).

Kh else marie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...