mandag den 12. april 2010

Juhuuu...

Det er altså ikke fordi jeg ikke er her - jeg sidder bare ikke foran skærmen, men foran symaskinen!

Det var da sindsygt hårdt at starte på arbejde i dag efter 14 dages ferie. Men det var altså også rigtig rart at komme tilbage på pinden. Der er stilhed før storm lige nu. Vi har ikke rigtig meget at lave, men ved, at det kommer lige pludselig. Så vi kridter skoene og venter. Jeg har siddet ved en anden maskine i dag. Jeg har syet pels. Jeg er vant til glat skind, men det meste af dagen er det gået ud over noget kanin, som er forvandlet til tasker. Det var altså ret svært, og Christian, som syr ved siden af mig, måtte da også skjule sin latter flere gange, efter onde blikke fra mig :)

1 kommentar:

mail sagde ...

Hej Lise,
hvor er den drenge skjorte bare fin! Jeg synes at det er lidt svært at finde på fint drengetøj (pigetøj er altså lidt sjovere at sy).
Tak for inspirationen :)
www.caterina.dk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...