torsdag den 27. maj 2010

Award modtaget...

... af Lone. Tusind tak Lone!
... og nu også en af Fru Westerskov :) Tusind tak!

Med denne award følger nogle spilleregler, de er som følger:
  • Kopier awarden ind på din blog for at vise, at du har modtaget den.
  • Tak og link til den der har givet dig den.
  • Link til 7 andre og spred lidt glæde ved det.
  • Fortæl 7 ting om dig selv.
Det er jo sikkert ikke tilladt at sende denne award tilbage til afsenderen, så jeg må jo vælge 7 nye - selvom Lone fortjener den igen :)

Jeg følger med i mange forskellige bloggeres hverdag og kreativiteter, og det har ikke været let at vælge, men her er altså de 7 jeg har valgt:

Pernille - Aben og elefanten
Margith - Emilies Hjørne
Frk. Mus
Gry - Trylle tralle
Lene - Strikkeheksen
Birthe - Garnfreak
Fru Schwartz

Og 7 ting om mig selv... Øhh tænke tænke...

1. Jeg er et rodehovede
2. Jeg elsker mad
3. Jeg er ikke vild med havearbejde - men ville så gerne have en hyggelig have fyldt med blomster, hængekøje, rene sommerbrune drenge, øbletræer, springvand, lysthus, jordbær og sommerfugle.
4. Jeg tænker kreativt døgnet rundt og der skal ikke meget til før jeg smider hvad jeg har i hænderne for at gå i gang med noget nyt. Hagen ved det, er så bare at iveren som regel daler, og derfor har jeg RIGTIG mange igangværende projekter... og ikke så mange færdige.
5. Jeg er kun 1,5 m høj
6. Jeg er nordjyde med stort N
7. Jeg bruger str. 35 i gummistøvler, og kan derfor ikke få normale smarte voksen gummistøvler! Derfor er mine gummistøvler for tiden pink med regndråber på!

6 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

Jeg kan se at der var en der var hurtigere end mig. Der ligger også en til dig på min blog.

Æblekinder sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Æblekinder sagde ...

Hej Igen
Havde lige skrevet noget sludder....men er altså ret sikker på at der en anden som også har givet dig en award
( da jeg havde tænkt mig at gi dig en i weekenden, og så en anden havde gjort det:)....kan selvfølgelig ikke husk hvem og hvor...........og det er også fuldstændig lige meget nu :)
Knus

Mette Thrysøe sagde ...

Æblekinder - :) Det er vist heller ikke nemt med den award for tiden, for den er jo alle steder. Men tak for tanken om at give mig een :)

Camilla sagde ...

Hellere en stor personlighed i en lille krop end en lille personlighed i en stor krop. (Det er det man plejer at sige om gravhunde når de ikke hører efter hvad der bliver sagt) :)
Knus

Jette sagde ...

Hvis ikke pink gummistøvler med dråber på er smarte, så ved jeg ikke, hvad der skulle være det ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...