lørdag den 29. maj 2010

Uden for mit vindue...

... har jeg en kæmpe syren. Den bor i et vildnis, som ingen gider få til at se pænt ud, men rå natur er jo skønt :) Hele herligheden skal snart væk - undtagen min elskede syren - for her skal vi have lavet en terasse - engang - helst her i sommer...

Syrenen er også spisekammer for havens fugle. Jeg fodrer fortsat og her er masser af små hyggelige venner, som spiser her hver dag. Katten Villy sidder tit i vinduet og puster sig op i håb om at skræmme de små kræ, men jeg tror de har vænnet sig til det, for de bliver ikke synderligt forskrækkede mere...


I dag er der karneval i Aalborg. Flemming og mig skulle jo egentlig tage ind og fejre, at vi i dag for 13 år siden, kyssede hinanden for første gang, midt i springvandet i Kildeparken :)

1 kommentar:

Fru Christensen sagde ...

Hjertelig tillykke med årsdagen....håber at I får en dejlig om romantisk dag. Mvh Joan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...