søndag den 13. juni 2010

Det VAR jo også bare et spørgsmål...

Jonas har leget med en kammerat siden i morges. Jeg har ikke hørt fra ham hele dagen, men her kl. 17.30 skrev jeg en sms til ham. Jeg skrev: "Kører du ikke hjem nu? Mor" Der gik lidt, og Jonas skrev tilbage "Det ved jeg ikke" Øh... jeg mente jo at han skulle køre hjem! :) Men ok, drengen svarede jo bare på mit spørgsmål :) Lidt efter skrev jeg: "Klokken er mange og vi skal snart spise. Du skal køre hjem nu. Mor" Lidt efter stod drengen i døren :)

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Kløgtig dreng, for du gav jo muligheden for at svare nej ;-))

Kirsten sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lydert sagde ...

Hvor er sproget altså dejligt - og svært - og her blev der jo bare svaret på det, der blev spurgt om

Mette G. sagde ...

Typisk drenge. Der skal gives helt klar besked :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...