lørdag den 19. juni 2010

Meeetteee, hvor eeeer du?...

... jeg er lige her...

Jeg er bare ikke i bloghumør lige nu. Jeg arbejder! Vi skal aflevere det sidste af efterårskollektionen inden den 1. august, så jeg arbejder fuld tid indtil sommerferien - som jeg heldigvis har fået lov at holde. Og det skal jeg vist være glad for, for de andre skal ikke have ferie før efter afleveringen! Men når jeg så kommer hjem, ja, så arbejder jeg videre! Men det er med noget helt andet. Jeg er nemlig i gang med at lave ny scene beklædning til Hals Revyen! Så her ved siden af mig ligger der 65 m stof i 3 meters bredde og 25 m bred velcro! Trylle trylle, og det skal inden den 6. juli være omdannet til nyt scenetæppe m.m. Derudover kommer der sikkert på falderebet nogle kostumer i sidste øjeblik, og det skal jo også laves!

Men jeg har da også lavet andet, bl.a. denne fine (leopard)kaninpung :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...