lørdag den 10. juli 2010

Godmorgen... eller...

Så kunne jeg komme ud af fjerene... Tak for alle fødselsdagshilsnerne i går :) Både her og på Facebook.
Det blev en lang med vildt hyggelig aften/nat i går. Jeg ræsede hjem fra arbejde, fik smidt ungerne afsted til bedste og bedstefar (undskyld drenge - det blev en hektisk dag for jer :) ) og skulle møde i Revyteltet kl. 17. Altså der er jo byfest her i Hals i denne weekend - og helt sikkert et besøg værd! Det bliver afholdt på Skansen og hedder derfor Skansefesten. Revyen plejer jo at holde til på Skansen, men pga uoverensstemmelser, afholdes Revyen nu selvstændigt, og holder derfor til ved Jollehavnen i stedet. Der er kun en vej imellem, men den danner ligesom en usynlig grænse for, hvilken side man er til - Skansefesten eller Revyen... Træls og ærgerligt i sådan en lille by, men det lader jeg andre om at rode med, og har altså valgt Revy-siden.
Flemming og mig havde meldt os til bar-tjansen. Det er da den fedeste måde at tilbringe en fredag aften på :) Vi mødte kl. 17. Der var stillet smørrebrød op til alle hjælpere og drikkevare ad libitum - og det betød altså ikke at vi kunne drikke alle de fadøl vi havde lyst til :) Vi var jo på arbejde :) - men et par stykker blev det da vist til :) Med 300 mennesker i teltet havde vi travlt fra start til slut - og man bliver åbenbart rigtig tørstig i den varme :) Revyen var helt kanon i år, men jeg glæder mig nu til at se den rigtigt i aften, som publikum og ikke som bartender :) Efter revyen var der musik og dans, og kl. 2 skulle det hele forestille at slutte... Kl. 2.15 gav mine fødder op - og vi cyklede hjem :) 9 lange timer bag baren - og hold da op, hvor bliver folk dumme at høre på :) Jeg gør det helt sikkert igen næste år!

Og nu har vi spist frugtsalat til morgenmad. Det sidste frugt er skåret i tern og ryger i fryseren til isterninger :)

Fik jeg nævnt at jeg har ferie...

2 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det lyder som en rigtig god aften...god ferie til dig.

Louise sagde ...

God ferie!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...