søndag den 25. juli 2010

Marked i Hou...

Så sluttede Kunsthåndværkermarkedet i ved Galleri Hou. Det var en helt fantastisk dag med sol, ingen regn men dog en del blæst. Det susede godt i pavillonerne :) Der var masser af mennesker og de havde penge med! :)

Det er et rigtigt hyggeligt marked, som foregår rundt omkring i selve Galleriet. Omgivelserne er skønne, med naturlegeplads osv. Der var alt muligt kunsthåndværk, glaskunst, stenskulpturer, smykker, filt, pileflet, strik/syning, malerier, tasker, keramik, vævning og alt mulig andet! Jeg nåede heldigvis ikke hele vejen rundt, for ellers var jeg blevet helt fattig :)

Og her bor Faster Mette :)



Så mødte jeg jo pludselig en navnesøster, Mette, som jeg for mange år siden boede sammen med i et bofællesskab i Brønderslev. Og hun er pilefletter og hun strikker! :) Det var rigtig sjovt at se hende igen og hun havde udført denne helt fantastiske bolero i Freeform strik! Jeg fik lov at fotografere den på kryds og tværs!

4 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Hvor ser der altså bare hyggeligt ud ;)
Dejligt de havde husket pengene.

Den lille bolero er godt nok flot.

Yt.

Louise sagde ...

Jeg var der også. Det var et fint marked af tilpas størrelse og en rigtig fin bod, du havde :)
Boleroen rørte jeg også ved!
Og så de bælter, der var en, der syede? Nøj, der var jeg godt nok fristet...

marianne Sa sagde ...

Øv - hvor ville jeg gerne have været på besøg - men min chaffør var i Aarhus. Det ser rigtigt hyggeligt ud.

Louise sagde ...

Hej Mette.
Velkommen på min blog :)
Min veninden havde sin mor med, som kunne holde øje med butikken, imens vi snusede. Men hun ville ringe, hvis pavillonen blæste sammen :)
Roserne er velfortjente.
Kærlig hilsen Louise

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...