søndag den 11. juli 2010

Projekt scenetæppe...

Revyen var en kæmpe succes :) Nu er jeg bare gammel og træt efter en hård weekend...
Teltet blev sat op i begyndelsen af ugen, på pladsen ved Jollehavnen, helt ned til vandet. Det var næsten en skam at lukke af for denne udsigt...

Scenen bliver samlet, 5 x 5,5 m og 4,80 i højden... På stigerne hænger Steen og Thomas.

Scenetæppet kommer op - det øverste med kran, for der er langt op :) I kranen sidder John. På scenen står min Kasper.

Ølpause (dem var der mange af) Thomas og Morten tager en slapper... Inde på selve scenen gøres klar til selve tæppet, med snoretræk og det hele.

Lørdag aftens Revy starter snart og teltet fyldes med mennesker. 300 var der plads til, der var fuld hus både fredag og lørdag. Her er den færdige scene - som er meget sort og vist ikke ret tydeligt her :)

Her sidder nogle af gutterne og gutinderne. Min Flemming sidder i midten...

Nu er det hele taget ned og pakket sammen. Klar til næste år. Det er et kæmpe arbejde, men hold kæft hvor gør de det godt, de Revyfolk :) Jeg husker ikke hvad klokken var da jeg gik hjem i nat, men det var helt lyst og fuglene sang, så måske var det i virkeligheden morgen... Godt vi har ferie :)

1 kommentar:

Louise sagde ...

Og når man har sådan en dejlig fornemmelse i maven efter et hårdt slid, er det det hele værd!
Sikke et læs du har trukket :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...