mandag den 19. juli 2010

Tæsk på den gode måde...

Jeg har fået tæsk i dag - på den gode måde altså. Jeg har været hos min massør i formiddag. Jeg har gået hos hende en gang om ugen de sidste 5 uger, og hun er ved at have fået bugt med min akutte nedsmeltning af skulderen. Mine stive og ømme muskler i skulder og nakke er ved at være blødt op, og i dag tog hun virkelig fat! Og jeg har fået strenge ordre på afslapning i dag - og det betyder altså også at jeg ikke må sy eller strikke! :) Den var slem! Men man kan da altid stryge lidt stropper, så de er klar til syning i morgen - eller måske bare lidt senere - bare sådan lige så stille :)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

hæ...
du er ligesom min smukke søster Rikke; hun havde begge arme i gips med seneskedebetændelse, men det skulle da ikke afholde hende fra at køre nok et par meter stof igennem symaskinen ;o)

Lone sagde ...

uha Mette, det er svært når man er en som dig, der altid har gang i et eller andet...

Men er ked af at være den sure mokke, der kærligt men bestemt minder dig om at den eneste du snyder er dig selv...

Men kender det jo også godt fra mig selv..

Håber du snart får det bedre, så du igen er helt på toppen..

lone

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...