fredag den 2. juli 2010

Weekend...

Min chef slap mig løs lidt tidligere i dag. Skønt, tænkte jeg og så mig selv i skyggen med en fredagsøl :) Jeg drønede til færgen - og der stoppede alting så! Lang lang kø, det er der altid om fredagen, men i dag var den virkelig lang! Campingvogne, mobil homes og andre ferierende turister... Indeni råbte jeg rasende: De skide turister, skrid så hjem med jer! Jeg skal jo bare hjem og holde weekend!!! Men jeg var forberedt på situationen og havde købt en cola og hentet denne måneds KULØR hos SparKøbmanden, så okay, jeg satte mig tilrette og kom da med det FJERDE færgetræk! Og undskyld kære turister, det er jo rigtig dejligt at bo i en by, som folk fra nær og fjern ynder at besøge, og der er jo netop et helt specielt liv i vores by, fordi I er her. Sidst i september, når I alle sammen er taget hjem igen, er jeg dog rigtig glad for at få min by tilbage :) men indtil da skal I være meget velkomne! Og der er jo kun EEN fredag tilbage, så har jeg ferie :)
Nu sidder jeg med min fredagsøl og nyder at min lilje på trappen poppede ud i nat! Ahhhhh...

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...