søndag den 22. august 2010

Årgang 71 samlet...

I går aftes var jeg sammen med min gamle folkeskoleklasse. Vi fik ud af skolen i 87 eller 88 tror jeg. Nogle af dem har jeg faktisk ikke set siden... Og tænk at man nu kan sige, at noget skete for mere end 20 år siden!!
Sikke en aften. Det var så hyggeligt! Vi lignede os selv allesammen - blev vi enige om :) Måske lidt lysere stænk og en enkelt rynke hist og pist, men hvad betyder det :)
Aftenen gik med snak om gamle dage. Gamle lærere, gamle kærester, den første brandert, kassettebånd, walkman, permanentet pagehår, gamle klassebilleder gik rundt, Pisang Ambon eller Hansen Rom, SodaStream, venindefnidder og lister med klassens drenge i "lækkerhedsrækkefølge", konfirmandfester, mobning, vinylplader, benvarmere, Vaffelhuset i Brønderslev hvor alle kom, neonfarver, breakdance, og meget meget mere... Det var i de glade firsere at vi toppede i vores teenageår. Det var virkelig tider!
Tak for en rigtig dejlig eftermiddag, aften og et stykke ind i natten :)

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Sådanne fester er vidunderlige og uundværlige!

Olines sagde ...

Kun vaffelhuset i Brønderslev er mig ukendt ellers kan jeg vist nikke genkendende til det hele, jeg er også en årgang ´71:)
Skønt med et dejligt gensyn.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...